BEMOL - Pagina de start BEMOL

SERVICIUL CLIENȚI BEMOL 24/7


tel: 14-009
e-mail: card@bemol.md

Carduri BEMOL

BEMOL acordă recompense de fidelitate pentru clienţii săi corporativi sau persoane fizice prin intermediul CARDURILOR BEMOL. CARDURILE BEMOL reprezintă o modalitate simplă, comodă şi sigură de efectuare a plăţilor pentru procurarea combustibilului, precum şi un instrument eficient pentru monitorizarea şi gestionarea cheltuielilor Dvs. legate de combustibil.


BENEFICIILE CARDURILOR BEMOL


GESTIONAREA ȘI MONITORIZAREA CHELTUIELILOR

  • Evitarea fraudelor în momentul achiziţionării produselor petroliere.
  • Există posibilitatea de a seta restricţii de timp, regiune, volum și numărul de înmatriculare.
  • Rapoarte săptămânale/lunare/anuale sau pentru o perioadă definită de Dvs. privind alimentările de combustibil care va include detalii cu privire la data, ora şi locul efectuării fiecărei tranzacţii, numărului cardului prin intermediul căruia s-a efectuat tranzacția, tipul de produs şi cantitatea/prețul/suma totală alimentată.

 

 

 

COMODITATE

  • Tranzacții rapide (tranzacționarea în mai puțin de 1 minut)
  • Gestionarea cardurilor BEMOL la distanță.
  • Asistență rapidă prin intermediul Serviciului Clienți disponibil 24/7.






SIGURANȚĂ
  • Cardurile sunt protejate împotriva copierii informaţiilor şi falsificării acestora.
  • Blocarea cardului (printr-un apel telefonic) în caz de furt/pierdere. Acest lucru permite blocarea efectuării tuturor tranzacțiilor ulterioare.
  • Compania BEMOL operează în exclusivitate doar cu carduri, factor ce garantează efectuarea tranzacțiilor la orice stație.
  • Cardul Dvs. este personalizat si nu permite ca acesta sa fie utilizat de posesorul altui automobil.


POSIBILITĂȚI DE UTILIZARE
  • Puteți solicita câte un card pentru fiecare angajat al companiei.
  • Cardul Vă garantează posibilitatea de a participa în cadrul campaniilor/tombolelor organizate de compania BEMOL.
  • Cardul Vă permite să obțineți bonusuri la achiziționarea produselor petroliere de la stațiile BEMOL.





 


ADAPTABILITATE LA SPECIFICUL NECESITĂŢILOR DVS.

  • Identificarea cardului: cardul se înregistrează pe numele societății sau a clientului (persoana fizică), dar poate fi înregistrat și pe numărul de înmatriculare al mijlocului de transport. 
  • Restricţionare pe regiuni: puteţi restricţiona utilizarea cardurilor Dvs. la staţiile de alimentare cu produse petroliere din anumite regiuni ale Moldovei.
  • Restricţia de zi şi timp: puteţi restricţiona utilizarea cardului Dvs. pentru anumite zile şi/sau ore.
  • Restricţia de cantitate: puteţi restricţiona cantităţile maxime de combustibil ce urmează a fi procurate zilnic, săptămânal sau lunar.

CUM SĂ OBŢIN CARDUL BEMOL?

Puteţi deveni deţinătorul cardului prin îndeplinirea unui formular de cerere la oricare dintre staţiile BEMOL, sau în oficiul central din Chişinău. 
Cardul BEMOL, cu menţionarea numărului de înregistrare al automobilului pe partea-față a cardului, poate fi obţinut doar în oficiul central al companiei BEMOL.
La solicitarea cardului BEMOL, urmează să completaţi un FORMULAR de cerere pentru un cont BEMOL.

CUM SĂ UTILIZEZ CARDUL PERSONAL BEMOL?
Pentru efectuarea alimentării cu combustibil, inseraţi individual cardul în dispozitivul card reader instalat la coloana de alimentare, sau transmiteţi-l unuia dintre operatorii BEMOL. După finisarea alimentării cu combustibil, veţi primi o chitanţă care va conţine detalii despre procurarea combustibilului, precum şi detalii despre soldul rămas în contul Dvs. BEMOL (la dorinţă).
Luaţi în consideraţie faptul că, în cazul menţionării numărului de înregistrare al unui automobil anumit pe card, alimentarea altor automobile (cât și alimentarea în recipiente) este imposibilă.

CUM SE EFECTUEAZĂ ALIMENTAREA ÎN AMBALAJE AUXILIARE?
Prin intermediul cardului BEMOL eliberarea combustibilului în ambalaje auxiliare, ce corespund standardelor de securitate,  se efectuează pentru persoane fizice și juridice doar în cazul absenţei de pe card al numărului de înregistrare al automobilului.

SERVICIUL CLIENȚI
Pentru a bloca cardul Dvs. BEMOL în caz de pierdere/furt, sau atunci când aveţi nevoie de orice alt tip de asistenţă în legătură cu cardurile BEMOL, vă rugăm să apelaţi la SERVICIUL CLIENȚI BEMOL: 14-009; (+373) 79 70 20 10. De asemenea, puteți expedia un mesaj la adresa: Callcenter@bemol.md